1) V sekci Termíny nebo v našem přehledném Kalendáři turnusů klikněte u Vámi vybraného turnusu na odkaz REZERVOVAT a následně vyplňte všechny povinné položky formuláře elektronické přihlášky.
2) V případě přihlašování sourozenců lze s využitím tlačítka +SOUROZENEC přidat do přihlášky kolonky pro druhé (příp. třetí) dítě, čímž rodičům odpadá duplicitní vyplňování identických údajů.
3) Požadavek na společné umístění dvou dětí v oddíle je třeba uvést v příslušné kolonce elektronické přihlášky – můžeme to garantovat vždy pouze u té dvojice dětí, jejichž jména budou vzájemně uvedena na obou přihláškách. Zároveň je nezbytné, aby obě děti patřily do stejné věkové skupiny, tj. 6 – cca 11 let, nebo cca 11 – 15 let. Vzhledem ke snaze o sestavení vyrovnaných oddílů nemůžeme zaručit společné umístění většího počtu dětí.
4) Pokud bude cenu pobytu (nebo její část) hradit zaměstnavatel (např. z fondu FKSP), je nutné to vyznačit v příslušné kolonce elektronické přihlášky. Dále NIC NEPLAŤTE – fakturu dle Vámi uvedených údajů Vám zašleme na kontaktní e-mailovou adresu, PŘEDBĚŽNÁ rezervace má v tomto případě platnost až do data splatnosti námi vystavené faktury.
5) Po vyplnění všech povinných položek elektronické přihlášky pokračujte kontrolou správnosti Vámi zapsaných údajů (tlačítko ZKONTROLOVAT) a poté objednávku odešlete tlačítkem POTVRDIT.
6) V posledním kroku elektronického přihlášení pak najdete platební pokyny, včetně možnosti rychlého zadání QR platby.
7) Doručení elektronické přihlášky a vznik PŘEDBĚŽNÉ rezervace Vám potvrzujeme formou automatické e-mailové zprávy s kompletní rekapitulací Vaší objednávky, a to bezprostředně po odeslání přihlášky. Pokud by Vám tento e-mail nedorazil, kontaktujte nás, prosím, kvůli vyřešení případného problému.
8) Další e-mail (s podrobnostmi k vybranému turnusu a ke způsob úhrady, včetně příslušných QR kódů pro jednotlivé varianty) obdržíte na kontaktní e-mailovou adresu nejpozději do 24 hodin od přihlášení. Pokud by Vám tento e-mail nedorazil, kontaktujte nás, prosím, kvůli vyřešení případného problému.
9) PŘEDBĚŽNÁ rezervace táborového pobytu Vašeho dítěte má platnost 3 pracovní dny. Rezervace se stává ZÁVAZNOU v okamžiku jejího potvrzení formou uhrazení rezervačního poplatku*, zálohové částky nebo plné ceny pobytu ve správné výši na bankovní účet provozovatele (viz instrukce v Dodatku elektronické přihlášky) pod správným variabilním symbolem (tj. prvních 6 číslic z rodného čísla dítěte – př.095612).
* Zvýhodněná možnost úhrady rezervačním poplatkem:
- jen 1.000 Kč v rámci podzimního předprodeje (do 31. prosince), zbylá část úhrady (do výše zálohové platby nebo plné ceny pobytu) je pak splatná do 28. února
- pouze 2.000 Kč v rámci zimního předprodeje (do 31. března), zbylá část úhrady (do výše zálohové platby nebo plné ceny pobytu) je pak splatná do 15. dubna
Na blížící se termín tohoto doplatku upozorňujeme rodiče e-mailem v dostatečném časovém předstihu.
10) Potvrzení o připsání platby a vzniku závazné rezervace rozesíláme hromadným e-mailem jednou týdně, vždy o víkendu – mějte tedy, prosím, v tomto ohledu trpělivost. Pokud by Vám potvrzující e-mail – navzdory odeslání platby – v odpovídajícím termínu nedorazil, kontaktujte nás, prosím, kvůli vyřešení případného problému.
11) V případě, že předběžná rezervace nebude ve lhůtě 3 pracovních dnů (nebo do termínu splatnosti faktury) potvrzena doručením rezervačního poplatku, zálohové platby či plné ceny pobytu, může být bez předchozího upozornění zrušena. O zrušení předběžné rezervace z důvodu neuhrazení informujeme rodiče opět e-mailovou zprávou.
12) Nástup na táboře je v den začátku daného běhu mezi 13:00 a 16:00 s Dodatkem elektronické přihlášky (zasíláme e-mailem, možno též vytisknout v sekci Ke stažení) potvrzeným od lékaře, kopií průkazky zdravotní pojišťovny dítěte a v případě zálohové úhrady i s hotovostním doplatkem ceny poukazu (4.000 Kč u dvoutýdenních pobytů, resp. 2.000 Kč u pobytů týdenních).